Резултати

еНаука >  Резултати >  Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people
Назив Acknowledging diversity in fostering positive development of children and young people
Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
Аутори: Vujačić, Milja  
Година: 2019
Публикација: Inovacije u nastavi - časopis za savremenu nastavu
ISSN: 0352-2334 Inovacije u nastavi Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, Beograd
Тип резултата: Научна критика и полемика
Колација: vol. 32 br. 4 str. 148-151
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/314
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/316
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/270709
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца