Резултати

еНаука >  Резултати >  The principle of individualization in teaching illustrated by the example of inclusion in primary schools
Назив: The principle of individualization in teaching illustrated by the example of inclusion in primary schools
Аутори: Ivanović Bibić, Ljubica M.  ; Dražić Smilovac Sandra; Đukičin Vučković, Smiljana B.  ; Ivkov Džigurski, Anđelija Č.  ; Đeri Lukrecija  
Година: 2017
Публикација: The Challenges of Contemporary Education, The challenges of Contemporary Education, Subotica, Srbija, 2017, 19-21.10.2017.
Издавач: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, Subotica
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 583-600
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106232&source=eNauka&language=en
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106233&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273087
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.