Резултати
еНаука >
Резултати >
The principle of individualization in teaching illustrated by the example of inclusion in primary schools
Назив: | The principle of individualization in teaching illustrated by the example of inclusion in primary schools | Аутори: | Ivanović Bibić, Ljubica M. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2017 | Публикација: | The Challenges of Contemporary Education, The challenges of Contemporary Education, Subotica, Srbija, 2017, 19-21.10.2017. | Издавач: | Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, Subotica | Тип резултата: | Конференцијски рад | Колација: | str. 583-600 | URI: | https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106232&source=eNauka&language=en https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=106233&source=eNauka&language=en https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273087 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.