Резултати

еНаука >  Резултати >  The relationship between attitudes toward advertising in general and the attitude toward the ad: Study in the European context
Назив: The relationship between attitudes toward advertising in general and the attitude toward the ad: Study in the European context
Аутори: Stojanović, Žaklina  ; Dianoux C.; Z. Linhart
Година: 2010
Публикација: Proceedings of the 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe
Издавач: Institute of International Business, Vienna University of Economics and Business, Vienna, Austria
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 9783950204599 Претражи идентификатор
Колација: str. 143-159
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/273148
URL: http://www.econbiz.de/Record/the-relationship-between-atitudes-toward-advertising-in-general-and-the-attitude-toward-the-ad-study-in-the-european-context-dianoux-christian/10009491502
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.