Резултати
еНаука >
Резултати >
Gender differences in moderation effect of mathematical self-concept on the relation between mathematical anxiety and mathematical achievement in secondary school
Назив: | Gender differences in moderation effect of mathematical self-concept on the relation between mathematical anxiety and mathematical achievement in secondary school | Аутори: | M. Jovanov; Milovanović, Ilija Z. ; Kodžopeljić, Jasmina S. ; Pekić, Jasmina M. | Година: | 2017 | Публикација: | ISSID 2017 | Издавач: | Institute of Psychology, Polish Academy od Sciences; Faculty of Pschology, University of Warsaw, Varšava | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-83-939189-9-7 Претражи идентификатор | Колација: | str. 359-359 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/275457 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.