Резултати

еНаука >  Резултати >  Gender differences in moderation effect of mathematical self-concept on the relation between mathematical anxiety and mathematical achievement in secondary school
Назив: Gender differences in moderation effect of mathematical self-concept on the relation between mathematical anxiety and mathematical achievement in secondary school
Аутори: M. Jovanov; Milovanović, Ilija Z.  ; Kodžopeljić, Jasmina S.  ; Pekić, Jasmina M.  
Година: 2017
Публикација: ISSID 2017
Издавач: Institute of Psychology, Polish Academy od Sciences; Faculty of Pschology, University of Warsaw, Varšava
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-83-939189-9-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 359-359
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/275457
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.