Rezultati

eNauka >  Rezultati >  The level of implementation of customer relationship management in banking industry of Serbia
Naziv: The level of implementation of customer relationship management in banking industry of Serbia
Autori: Ćirić, Maja  ; Grandov, Zorka; Carić, Marko  
Godina: 2012
Publikacija: Actual Problems of Economics
ISSN: 1993-6788 Actual Problems of Economics Pretraži identifikator
Izdavač: National Academy of Management, Kyiv, Ukraine
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 129 br. 3 str. 480-489
WoS-ID: 000302519400057
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/281160
URL: http://eco-science.net/downloads.html
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.