Резултати

еНаука >  Резултати >  Beliefs, values and goals as aspects of teachers' intercultural competence: empirical evidence on their structure
Назив: Beliefs, values and goals as aspects of teachers' intercultural competence: empirical evidence on their structure
Аутори: B. Leutwyler; Petrović, Danijela S.  ; M. Erić; T. Jokić; Zlatković, Blagica M.  
Година: 2017
Публикација: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research - ECER Conference 2017, 21-25 August at University College UCC, Copenhagen
Издавач: Berlin : European Educational Research Association
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 530748311
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530748311#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/281399
URL: http://www.eera-ecer.de/ecer-2017-copenhagen/programme-central-events/online-programme-and-conference-app/
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.