Резултати

еНаука >  Резултати >  Tiered Assignments in Lab Programming Sessions: Exploring Objective Effects on Students’ Motivation and Performance
Назив: Tiered Assignments in Lab Programming Sessions: Exploring Objective Effects on Students’ Motivation and Performance
Аутори: Vojinović, Oliver  ; Simic, Vladimir; Milentijević, Ivan  ; Ćirić, Vladimir  
Година: 2020
Публикација: IEEE Transactions on Education
ISSN: 0018-9359 IEEE Transactions on Education Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 63 br. 3 str. 164-172
DOI: 10.1109/te.2019.2961647
WoS-ID: 000557348500004
Scopus-ID: 2-s2.0-85085105303
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291584
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

5
SCOPUSTM
2
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.