Резултати

еНаука >  Резултати >  Implicit individualism in teachers’ theories of creativity: through the “four p’s” looking glass
Назив: Implicit individualism in teachers’ theories of creativity: through the “four p’s” looking glass
Аутори: Pavlović, Jelena  ; Maksić, Slavica ; Bodroža, Bojana  
Остала ауторства: Runco, Marc
Година: 2013
Публикација: The international journal of creativity & problem solvingthe international journal of creativity & problem solving
ISSN: 1598-723X Претражи идентификатор
Издавач: Republic of Korea : Seoul National University, 1 Gwanak-ro, Gwanak-gu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 23 br. 1 str. 39-57
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/708
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291938
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4190
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.