Резултати
еНаука >
Резултати >
Implicit individualism in teachers’ theories of creativity: through the “four p’s” looking glass
Назив: | Implicit individualism in teachers’ theories of creativity: through the “four p’s” looking glass | Аутори: | Pavlović, Jelena ; Maksić, Slavica ; Bodroža, Bojana | Остала ауторства: | Runco, Marc | Година: | 2013 | Публикација: | The international journal of creativity & problem solvingthe international journal of creativity & problem solving | ISSN: | 1598-723X Претражи идентификатор | Издавач: | Republic of Korea : Seoul National University, 1 Gwanak-ro, Gwanak-gu | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 23 br. 1 str. 39-57 | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/708 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291938 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/4190 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034) |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.