Резултати

еНаука >  Резултати >  The contribution of teacher practices to reading literacy in Serbia – Lessons we missed from PISA 2009
Назив: The contribution of teacher practices to reading literacy in Serbia – Lessons we missed from PISA 2009
Аутори: Jošić, Smiljana  ; Banjac, Sonja
Остала ауторства: Borg, Carmel
Година: 2020
Публикација: Malta Review of Educational Research
ISSN: 1726-9725 Претражи идентификатор
Издавач: Malta : Faculty of Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. Supplement Issue str. 27-42
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/468
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291999
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.