Резултати
еНаука >
Резултати >
The contribution of teacher practices to reading literacy in Serbia – Lessons we missed from PISA 2009
Назив: | The contribution of teacher practices to reading literacy in Serbia – Lessons we missed from PISA 2009 | Аутори: | Jošić, Smiljana ; Banjac, Sonja | Остала ауторства: | Borg, Carmel | Година: | 2020 | Публикација: | Malta Review of Educational Research | ISSN: | 1726-9725 Претражи идентификатор | Издавач: | Malta : Faculty of Education | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 14 br. Supplement Issue str. 27-42 | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/468 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/291999 |
Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.