Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj kooperativne nastave za formiranje pozitivnog stava prema čitanju
Назив: Značaj kooperativne nastave za formiranje pozitivnog stava prema čitanju
Importance of cooperative teaching for forming positive attitude towards reading
Аутори: Medar, Jelena  
Година: 2020
Публикација: Motivacija u obrazovanju između teorije i prakse
Издавач: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7447-151-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 72-73
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/479
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292017
Пројекат: Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, Ugovor br. 200018 (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd) (RS-200018)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца