Резултати

еНаука >  Резултати >  Teacher research: From theoretically-conceptual framework to the practice landmarks.
Назив: Teacher research: From theoretically-conceptual framework to the practice landmarks.
Аутори: Radulović, Lidija R.  
Остала ауторства: Despotović, Miomir  ; Hebib, Emina  ; Németh, Balázs
Година: 2013
Публикација: Contemporary issues of education quality
Издавач: Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for Pedagogy and Andragogy
Faculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-82019-75-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 439-453
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292285
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3578
Пројекат: Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца