Резултати
еНаука >
Резултати >
Teacher research: From theoretically-conceptual framework to the practice landmarks.
Назив: | Teacher research: From theoretically-conceptual framework to the practice landmarks. | Аутори: | Radulović, Lidija R. | Остала ауторства: | Despotović, Miomir ; Hebib, Emina ; Németh, Balázs | Година: | 2013 | Публикација: | Contemporary issues of education quality | Издавач: | Faculty of Philosophy, University of Belgrade, Serbia Institute for Pedagogy and Andragogy Faculty of Adult Education and HRD, University of Pécs, Hungary |
Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-82019-75-6 Претражи идентификатор | Колација: | str. 439-453 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/292285 http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/3578 |
Пројекат: | Модели процењивања и стратегије унапређивања квалитета образовања у Србији | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |