Резултати

еНаука >  Резултати >  Cognitive and Meta-Cognitive Strategies in Reading Comprehension in teaching Language and Literature
Назив: Cognitive and Meta-Cognitive Strategies in Reading Comprehension in teaching Language and Literature
Аутори: Gajić, Olivera  ; Andevski, Milica ; Lungulov, Biljana  
Година: 2011
Публикација: Módszertani közlöny
ISSN: 2217-4540 Módszertani közlöny Претражи идентификатор
Издавач: Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvü Tanitóképzö Kar
Тип резултата: Научни чланак
Колација: str. 51-59
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/298480
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.