Резултати
еНаука >
Резултати >
Cognitive and Meta-Cognitive Strategies in Reading Comprehension in teaching Language and Literature
Назив: | Cognitive and Meta-Cognitive Strategies in Reading Comprehension in teaching Language and Literature | Аутори: | Gajić, Olivera ; Andevski, Milica ; Lungulov, Biljana | Година: | 2011 | Публикација: | Módszertani közlöny | ISSN: | 2217-4540 Módszertani közlöny Претражи идентификатор | Издавач: | Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvü Tanitóképzö Kar | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | str. 51-59 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/298480 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.