Резултати

еНаука >  Резултати >  The significance of emotional regulation for the academic achievement of adolescents
Назив: The significance of emotional regulation for the academic achievement of adolescents
Аутори: Barbara, B.  ; Krstić, Ksenija Lj.  
Година: 2019
Публикација: PROCEEDINGS OF THE XXIV SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY
Издавач: Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6427-091-5 Претражи идентификатор
Колација: vol. 25 str. 89-89
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/312936
URL: http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2019/12/KNJIGA-REZIMEA-2019-fin.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.