Резултати
еНаука >
Резултати >
The significance of emotional regulation for the academic achievement of adolescents
Назив: | The significance of emotional regulation for the academic achievement of adolescents | Аутори: | Barbara, B. ; Krstić, Ksenija Lj. | Година: | 2019 | Публикација: | PROCEEDINGS OF THE XXIV SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY | Издавач: | Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Beograd | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6427-091-5 Претражи идентификатор | Колација: | vol. 25 str. 89-89 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/312936 | URL: | http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2019/12/KNJIGA-REZIMEA-2019-fin.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.