Резултати
еНаука >
Резултати >
Etički argument u prilog pluralističkom pristupu podsticanja kreativnosti u obrazovanju, The Ethical argument in Favor of Pluralistic Approach to Fostering Creativity in Education
| Назив: | Etički argument u prilog pluralističkom pristupu podsticanja kreativnosti u obrazovanju, The Ethical argument in Favor of Pluralistic Approach to Fostering Creativity in Education | Аутори: | Đurišić-Bojanović, Mirosava |
Година: | 2011 | Публикација: | Darovitost i moralnost | ISSN: | 1820-1911![]() Претражи идентификатор |
Издавач: | Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača “Mihajlo Pavlov“Vršac, Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu“ Arad, Romania, Univerzitet „Sv.Klimnent Ohridski“ Pedagoški fakultet Bitola, Makedonija, REVIVIS Institut za razvijanje nadarjenosti Pt | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7372-134-7 Претражи идентификатор |
Колација: | str. 64-67 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/313489 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.
