Резултати

еНаука >  Резултати >  Etički argument u prilog pluralističkom pristupu podsticanja kreativnosti u obrazovanju, The Ethical argument in Favor of Pluralistic Approach to Fostering Creativity in Education
Назив: Etički argument u prilog pluralističkom pristupu podsticanja kreativnosti u obrazovanju, The Ethical argument in Favor of Pluralistic Approach to Fostering Creativity in Education
Аутори: Đurišić-Bojanović, Mirosava 
Година: 2011
Публикација: Darovitost i moralnost
ISSN: 1820-1911 Претражи идентификатор
Издавач: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača “Mihajlo Pavlov“Vršac, Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu“ Arad, Romania, Univerzitet „Sv.Klimnent Ohridski“ Pedagoški fakultet Bitola, Makedonija, REVIVIS Institut za razvijanje nadarjenosti Pt
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7372-134-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 64-67
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/313489
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.