Резултати
еНаука >
Резултати >
Differences in Implicit Conceptualization and Attribution of the Preschooler Aggressiveness in Relation to Gender, Education and Subjectiveness of the Parent
Назив : | Differences in Implicit Conceptualization and Attribution of the Preschooler Aggressiveness in Relation to Gender, Education and Subjectiveness of the Parent | Аутори: | Brajović Car, Kristina ; Hadži Pešić, Marina ; Panescu, Oana | Година: | 2014 | Публикација: | Procedia - Social and Behavioral Sciences | ISSN: | 1877-0428 Procedia - Social and Behavioral Sciences Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 127 str. 164-168 | DOI: | 10.1016/j.sbspro.2014.03.233 | WoS-ID: | 000396755600032 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/320274 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.