Резултати

еНаука >  Резултати >  Differences in Implicit Conceptualization and Attribution of the Preschooler Aggressiveness in Relation to Gender, Education and Subjectiveness of the Parent
Назив Differences in Implicit Conceptualization and Attribution of the Preschooler Aggressiveness in Relation to Gender, Education and Subjectiveness of the Parent
Аутори: Brajović Car, Kristina  ; Hadži Pešić, Marina  ; Panescu, Oana
Година: 2014
Публикација: Procedia - Social and Behavioral Sciences
ISSN: 1877-0428 Procedia - Social and Behavioral Sciences Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 127 str. 164-168
DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.03.233
WoS-ID: 000396755600032
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/320274
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.