Резултати
еНаука >
Резултати >
Effects of inclusive educational praxis on social interaction of children with developmental disabilities and peers
Назив: | Effects of inclusive educational praxis on social interaction of children with developmental disabilities and peers Vlijanie inkljuzivnogo obrazovanija na social'noe vzaimodejstvie detej s zatrudnenijami v razvitii i ih sverstnikov Efekti inkluzivne obrazovne prakse na socijalnu interakciju dece sa smetnjama u razvoju i vršnjaka Efekti inkluzivne obrazovne prakse na socijalnu interakciju dece sa smetnjama u razvoju vršnjaka |
Аутори: | Đević, Rajka ; Vujačić, Milja | Година: | 2013 | Публикација: | Pedagogija | ISSN: | 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор | Издавач: | Beograd : Forum pedagoga Srbije i Crne Gore | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 68 br. 4 str. 563-573 | URI: | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/210 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/333196 |
М-категорија: | 51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.