Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of inclusive educational praxis on social interaction of children with developmental disabilities and peers
Назив: Effects of inclusive educational praxis on social interaction of children with developmental disabilities and peers
Vlijanie inkljuzivnogo obrazovanija na social'noe vzaimodejstvie detej s zatrudnenijami v razvitii i ih sverstnikov
Efekti inkluzivne obrazovne prakse na socijalnu interakciju dece sa smetnjama u razvoju i vršnjaka
Efekti inkluzivne obrazovne prakse na socijalnu interakciju dece sa smetnjama u razvoju vršnjaka
Аутори: Đević, Rajka  ; Vujačić, Milja  
Година: 2013
Публикација: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Forum pedagoga Srbije i Crne Gore
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 4 str. 563-573
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/210
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/333196
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.