Резултати
еНаука >
Резултати >
Attitudes of teachers towards the education and social acceptance of atypical development children in ordinary primary schools in Serbia
Назив: | Attitudes of teachers towards the education and social acceptance of atypical development children in ordinary primary schools in Serbia | Аутори: | Trifunović, Vesna S. | Година: | 2018 | Публикација: | International Journal of Recent Scientific Research | ISSN: | 0976-3031 Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 9 br. 7 (D) str. 27939-27945 | DOI : | 10.24327/ijrsr.2018.0907.2362 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/343541 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.