Резултати

еНаука >  Резултати >  Attitudes of teachers towards the education and social acceptance of atypical development children in ordinary primary schools in Serbia
Назив: Attitudes of teachers towards the education and social acceptance of atypical development children in ordinary primary schools in Serbia
Аутори: Trifunović, Vesna S.  
Година: 2018
Публикација: International Journal of Recent Scientific Research
ISSN: 0976-3031 Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 9 br. 7 (D) str. 27939-27945
DOI 10.24327/ijrsr.2018.0907.2362
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/343541
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.