Резултати
еНаука >
Резултати >
Research-Based Teacher Education and Practices: Learning how Researcher and Teacher Communities Can Collaborate
Назив: | Research-Based Teacher Education and Practices: Learning how Researcher and Teacher Communities Can Collaborate | Аутори: | Baucal, Aleksander D. ; F. Arcidiacono; Pavlović Babić, Dragica B. ; Buđevac, Nevena M. ; Blagdanić, Sanja R. | Година: | 2017 | Публикација: | Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research - ECER Conference 2017, 21-25 August at University College UCC, Copenhagen | Издавач: | Berlin : European Educational Research Association | Тип резултата: | Конференцијски рад | VBS COBISS: | 530709655 | URI: | https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530709655#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/345436 |
URL: | http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/22/contribution/41772/ | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.