Резултати

еНаука >  Резултати >  Research-Based Teacher Education and Practices: Learning how Researcher and Teacher Communities Can Collaborate
Назив: Research-Based Teacher Education and Practices: Learning how Researcher and Teacher Communities Can Collaborate
Аутори: Baucal, Aleksander D.  ; F. Arcidiacono; Pavlović Babić, Dragica B.  ; Buđevac, Nevena M.  ; Blagdanić, Sanja R.  
Година: 2017
Публикација: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research - ECER Conference 2017, 21-25 August at University College UCC, Copenhagen
Издавач: Berlin : European Educational Research Association
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 530709655
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/530709655#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/345436
URL: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/22/contribution/41772/
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.