Резултати

еНаука >  Резултати >  Značaj digitalnih tehnologija za podsticanje samoregulisanog učenja kod darovitih kroz sadržaje stranog jezika
Назив: Značaj digitalnih tehnologija za podsticanje samoregulisanog učenja kod darovitih kroz sadržaje stranog jezika
Аутори: Gojkov-Rajić, Aleksandra  ; Prtljaga Jelena
Година: 2016
Публикација: Daroviti i didaktička kultura - [Međunarodni naučni skup "Daroviti i didaktička kultura", Vršac, 28. 06. 2015]
Zbornik
ISSN: 1820-1911 Претражи идентификатор
Издавач: Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov"Arad : Universitatea de Vest "Aurel Vlaicu"
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7372-227-6 Претражи идентификатор
Колација: br. 21 str. 153-161-162
VBS COBISS: 59418889
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/348279
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/59418889#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.