Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Značaj digitalnih tehnologija za podsticanje samoregulisanog učenja kod darovitih kroz sadržaje stranog jezika
Naziv: Značaj digitalnih tehnologija za podsticanje samoregulisanog učenja kod darovitih kroz sadržaje stranog jezika
Autori: Gojkov-Rajić, Aleksandra  ; Prtljaga Jelena
Godina: 2016
Publikacija: Daroviti i didaktička kultura - [Međunarodni naučni skup "Daroviti i didaktička kultura", Vršac, 28. 06. 2015]
Zbornik
ISSN: 1820-1911 Pretraži identifikator
Izdavač: Vršac : Visoka škola strukovnih studija za vaspitače "Mihailo Palov"Arad : Universitatea de Vest "Aurel Vlaicu"
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7372-227-6 Pretraži identifikator
Kolacija: br. 21 str. 153-161-162
VBS COBISS: 59418889
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/348279
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/59418889#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.