Резултати

еНаука >  Резултати >  Упоредна опсервација педагошких приступа у зависности од интерпретативне вокације на предмету Анализа музичког дела
Назив: Упоредна опсервација педагошких приступа у зависности од интерпретативне вокације на предмету Анализа музичког дела
Аутори: Aleksić, Marko R.  ; Dragana Jovanović
Година: 2009
Публикација: Покрет у музичким и сценским уметностима – зборник XI педагошког форума
Издавач: Београд: Факултет музичке уметности
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6051-021-3 Претражи идентификатор
Колација: str. 122-134
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/349256
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.