Резултати
еНаука >
Резултати >
Упоредна опсервација педагошких приступа у зависности од интерпретативне вокације на предмету Анализа музичког дела
Назив: | Упоредна опсервација педагошких приступа у зависности од интерпретативне вокације на предмету Анализа музичког дела | Аутори: | Aleksić, Marko R. ; Dragana Jovanović | Година: | 2009 | Публикација: | Покрет у музичким и сценским уметностима – зборник XI педагошког форума | Издавач: | Београд: Факултет музичке уметности | Тип резултата: | Поглавље у монографији | ISBN: | 978-86-6051-021-3 Претражи идентификатор | Колација: | str. 122-134 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/349256 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.