Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Упоредна опсервација педагошких приступа у зависности од интерпретативне вокације на предмету Анализа музичког дела
Naziv: Упоредна опсервација педагошких приступа у зависности од интерпретативне вокације на предмету Анализа музичког дела
Autori: Aleksić, Marko R.  ; Dragana Jovanović
Godina: 2009
Publikacija: Покрет у музичким и сценским уметностима – зборник XI педагошког форума
Izdavač: Београд: Факултет музичке уметности
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-6051-021-3 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 122-134
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/349256
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.