Резултати

еНаука >  Резултати >  An Empirical Verification of the Integral Development Method for Deaf Children
Назив: An Empirical Verification of the Integral Development Method for Deaf Children
Аутори: Nikolić, Gordana  ; Radoman, Vesna; Dimoski, Sanja
Година: 2020
Публикација: Croatian Journal of Education
ISSN: 1848-5189 CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE Претражи идентификатор
Издавач: Fac Teacher Education, Zagreb
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 22 br. 1 str. 41-76
DOI: 10.15516/cje.v22i1.3258
WoS-ID: 000535653600003
Scopus-ID: 2-s2.0-85099289318
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/351853
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1282
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.