Резултати

еНаука >  Резултати >  Professional role, status and identity of the school psychologist in Serbia
Назив Professional role, status and identity of the school psychologist in Serbia
Аутори: Maksić, Slavica 
Година: 2018
Публикација: International journal of education teacher
ISSN: 1857-8888 Претражи идентификатор
Издавач: Bitola : Faculty of Education
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 15 br. 1 str. 6-12
DOI 10.20544/teacher.15.01
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352166
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/706
URL: http://ijeteacher.com/index.php/ijeteach/article/view/23
Пројекат: Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.