Резултати
Назив : | Professional role, status and identity of the school psychologist in Serbia | Аутори: | Maksić, Slavica | Година: | 2018 | Публикација: | International journal of education teacher | ISSN: | 1857-8888 Претражи идентификатор | Издавач: | Bitola : Faculty of Education | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 15 br. 1 str. 6-12 | DOI : | 10.20544/teacher.15.01 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352166 http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/706 |
URL: | http://ijeteacher.com/index.php/ijeteach/article/view/23 | Пројекат: | Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008) Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034) |
М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.