Резултати

еНаука >  Резултати >  Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima
Назив: Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima
Change in teaching approach as a prerequisite for participation of students with disabiliites in mainstream classes
Аутори: Banković, Slobodan  ; Brojčin, Branislav  ; Stanimirov, Ksenija  
Остала ауторства: Vuković, Mile; Jablan, Branka  
Година: 2013
Публикација: Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta „Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013
Издавач: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-6203-043-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 7-13
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4352
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352291
Пројекат: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца