Резултати
еНаука >
Резултати >
Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima
Назив: | Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima Change in teaching approach as a prerequisite for participation of students with disabiliites in mainstream classes |
Аутори: | Banković, Slobodan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Остала ауторства: | Vuković, Mile; Jablan, Branka ![]() ![]() |
Година: | 2013 | Публикација: | Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta „Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013 | Издавач: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6203-043-6![]() ![]() |
Колација: | str. 7-13 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4352 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352291 |
Пројекат: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |