Results

eNauka >  Rezultati >  Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima
Naziv: Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima
Change in teaching approach as a prerequisite for participation of students with disabiliites in mainstream classes
Autori: Banković, Slobodan  ; Brojčin, Branislav  ; Stanimirov, Ksenija  
Ostala autorstva: Vuković, Mile; Jablan, Branka  
Godina: 2013
Publikacija: Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta „Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013
Izdavač: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-6203-043-6 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 7-13
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4352
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352291
Projekat: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca