Results
eNauka >
Rezultati >
Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima
Naziv: | Promena pristupa nastavi kao preduslov za participaciju učenika sa ometenošću u redovnim odeljenjima Change in teaching approach as a prerequisite for participation of students with disabiliites in mainstream classes |
Autori: | Banković, Slobodan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ostala autorstva: | Vuković, Mile; Jablan, Branka ![]() ![]() |
Godina: | 2013 | Publikacija: | Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta „Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013 | Izdavač: | Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation | Tip rezultata: | Konferencijski rad | ISBN: | 978-86-6203-043-6![]() ![]() |
Kolacija: | str. 7-13 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4352 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/352291 |
Projekat: | Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017) | M-kategorija: | Mp kategorija će biti prikazana naknadno. |