Резултати

еНаука >  Резултати >  Public report
Назив: Public report
Аутори: Mirjana Beara; Petrović, Danijela S.  
Година: 2020
Публикација: Study on Teacher Education and Training (Continuous Professional Development) Needs Analysis Systems in South Eastern
Издавач: Education Reform Initiative of South Eastern Europe - ERI SEE
Тип резултата: Документ јавне политике
ISBN: 978-86-902616-0-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 1-84
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/358524
URL: https://www.erisee.org/publication-of-the-study-on-the-teacher-education-and-training-needs-analysis-systems-in-see/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.