Резултати

еНаука >  Резултати >  Experiences and perspectives of Technology-enhanced learning and teaching in higher education–Serbian case
Назив: Experiences and perspectives of Technology-enhanced learning and teaching in higher education–Serbian case
Аутори: Ivanović, Mirjana  ; Klašnja Milićević, Aleksandra  ; Aleksić, Veljko  ; Bratić, Brankica ; Mandić, Milinko
Година: 2018
Публикација: Procedia Computer Science
ISSN: 1877-0509 Претражи идентификатор
Издавач: Amsterdam : Elsevier
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 126 str. 1351-1359
DOI: 10.1016/j.procs.2018.08.086
WoS-ID: 000525954400143
Scopus-ID: 2-s2.0-85056637925
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=108659&source=eNauka&language=en
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/363346
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/11308
https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=130550&source=eNauka&language=en
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

15
SCOPUSTM
10
OpenCitations
11
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.