Резултати

еНаука >  Резултати >  Употреба датамининга у маркетингу
Назив: Употреба датамининга у маркетингу
Аутори: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines  ; Gajić, Tamara  
Година: 2010
Публикација: 15 Интернационални научни скуп Стратегијски менаџмент и системи подршке одлучивању у стратегијском менаџменту
Издавач: Subotica : Univerzitet u Novom Sadu - Ekonomski fakultet u Subotici
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-254-4 Претражи идентификатор
Колација: str. 32-32
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/371013
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/7992
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.