Резултати

еНаука >  Резултати >  Postignuća učenika u početnoj nastavi matematike prema Van Hileovoj teoriji razvoja geometrijskog mišljenja/Student Achievement in Initial Mathematics Teaching According to the Van Hiele Model of Developing Geometric Thinking
Назив: Postignuća učenika u početnoj nastavi matematike prema Van Hileovoj teoriji razvoja geometrijskog mišljenja/Student Achievement in Initial Mathematics Teaching According to the Van Hiele Model of Developing Geometric Thinking
Аутори: Anđelković, Sanja N.  ; Malinović-Jovanović, Nela T.  
Година: 2018
Публикација: Međunarodni Naučni skup: Savremeni pristupi u porofesionalnom razvoju i radu vaspitača i učitelja
Издавач: Učiteljski fakultet, Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7849-253-2 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/386867
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.