Резултати
еНаука >
Резултати >
Postignuća učenika u početnoj nastavi matematike prema Van Hileovoj teoriji razvoja geometrijskog mišljenja/Student Achievement in Initial Mathematics Teaching According to the Van Hiele Model of Developing Geometric Thinking
Назив: | Postignuća učenika u početnoj nastavi matematike prema Van Hileovoj teoriji razvoja geometrijskog mišljenja/Student Achievement in Initial Mathematics Teaching According to the Van Hiele Model of Developing Geometric Thinking | Аутори: | Anđelković, Sanja N. ; Malinović-Jovanović, Nela T. | Година: | 2018 | Публикација: | Međunarodni Naučni skup: Savremeni pristupi u porofesionalnom razvoju i radu vaspitača i učitelja | Издавач: | Učiteljski fakultet, Beograd | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-7849-253-2 Претражи идентификатор | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/386867 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.