Резултати
еНаука >
Резултати >
Automated interpretation of key performance indicator values and its application in education
Назив: | Automated interpretation of key performance indicator values and its application in education | Аутори: | Tomić, Bojan ; Milić, Tanja | Година: | 2013 | Публикација: | Knowledge-based systems | ISSN: | 0950-7051 Knowledge-based Systems Претражи идентификатор | Издавач: | Guildford, UK : Butterworth Scientific | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 37 str. 250-260 | DOI: | 10.1016/j.knosys.2012.08.006 | WoS-ID: | 000313761800023 | Scopus-ID: | 2-s2.0-84870053928 | VBS COBISS: | 84672777 | URI: | https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1098 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/84672777#izum.si https://enauka.gov.rs/handle/123456789/392224 |
Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | 21aM21a - Рад у међ. часопису изузетних вредности |
10
SCOPUSTM
SCOPUSTM
7
OpenCitations
OpenCitations
7
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.