Резултати

еНаука >  Резултати >  Satisfaction of teachers’ need for autonomy and their strategies of classroom discipline
Назив: Satisfaction of teachers’ need for autonomy and their strategies of classroom discipline
Аутори: Tadić, Aleksandar  
Година: 2015
Публикација: Research in Pedagogy
ISSN: 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Претражи идентификатор
Издавач: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitaca „Mihailo Palov“ Vršac
Beograd: Srpska akademija obrazovanja
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 5 br. 1 str. 14-29
DOI: 10.17810/2015.02
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/393700
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5241
Пројекат: info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179020/RS//  
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца