Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Satisfaction of teachers’ need for autonomy and their strategies of classroom discipline
Naziv: Satisfaction of teachers’ need for autonomy and their strategies of classroom discipline
Autori: Tadić, Aleksandar  
Godina: 2015
Publikacija: Research in Pedagogy
ISSN: 2217-7337 Research in Pedagogy (ranije: Istraživanja u pedagogiji) Pretraži identifikator
Izdavač: Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitaca „Mihailo Palov“ Vršac
Beograd: Srpska akademija obrazovanja
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 5 br. 1 str. 14-29
DOI: 10.17810/2015.02
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/393700
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5241
Projekat: info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179020/RS//  
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
52M52 - Rad u istaknutom nac. časopisu

Alt metrika
Dimensions

Pronađi DOI

Unpaywall

Creative Commons licenca