Резултати

еНаука >  Резултати >  Pojmovna promena kao mera efikasnosti školskog učenja
Назив: Pojmovna promena kao mera efikasnosti školskog učenja
Аутори: Petrović, Vesna  
Година: 2013
Публикација: 19 naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji
Издавач: Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88803-26-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 75-76
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/394523
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.