Резултати
еНаука >
Резултати >
Electrotactile feedback improves performance and facilitates learning in the routine grasping task
Назив: | Electrotactile feedback improves performance and facilitates learning in the routine grasping task | Аутори: | Isaković, Milica ; Belić, Minja; Štrbac, Matija; Popović, Igor; Došen, Strahinja; Farina, Dario; Keller, Thierry | Година: | 2016 | Публикација: | EUROPEAN JOURNAL OF TRANSLATIONAL MYOLOGY | ISSN: | 2037-7452 Претражи идентификатор | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 26 br. 3 str. 197-202 | DOI: | 10.4081/ejtm.2016.6069 | WoS-ID: | 000388241900004 | PMID: | 27990236 | PMCID: | PMC5128969 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/395974 http://zaposleni.etf.bg.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/2/706325 |
URL: | https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5128969/ | Извор метаподатака: | Migracija | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.