Резултати

еНаука >  Резултати >  Measuring the influence of students' attitudes on the process of acquiring knowledge in Mathematics
Назив: Measuring the influence of students' attitudes on the process of acquiring knowledge in Mathematics
Аутори: Lambić, Dragan  ; Lipkovski, Aleksandar T.  
Година: 2012
Публикација: Croatian Journal of Education; Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje
ISSN: 1846-1204 Odgojne Znanosti-Educational Sciences Претражи идентификатор
Издавач: Zagreb : Učiteljski fakultet, Centar za izdavaštvo
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 14 br. 1 str. 187-205
DOI: 10.15516/cje.v14i1.90
WoS-ID: 000304122700009
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/401949
URL: http://cje2.ufzg.hr/ojs/index.php/CJOE/article/viewArticle/90
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

11
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.