Резултати
еНаука >
Резултати >
Measuring the influence of students' attitudes on the process of acquiring knowledge in Mathematics
Назив: | Measuring the influence of students' attitudes on the process of acquiring knowledge in Mathematics | Аутори: | Lambić, Dragan ; Lipkovski, Aleksandar T. | Година: | 2012 | Публикација: | Croatian Journal of Education; Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje | ISSN: | 1846-1204 Odgojne Znanosti-Educational Sciences Претражи идентификатор | Издавач: | Zagreb : Učiteljski fakultet, Centar za izdavaštvo | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 14 br. 1 str. 187-205 | DOI: | 10.15516/cje.v14i1.90 | WoS-ID: | 000304122700009 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/401949 | URL: | http://cje2.ufzg.hr/ojs/index.php/CJOE/article/viewArticle/90 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису |
11
WEB OF SCIENCETM
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions
Unpaywall
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.