Резултати

еНаука >  Резултати >  Metodološke metateorijske koncepcije pedagoško-didaktičkih teorija i afirmacija akcionih istraživanja
Назив: Metodološke metateorijske koncepcije pedagoško-didaktičkih teorija i afirmacija akcionih istraživanja
Аутори: Maksimović, Jelena  ; Banđur Veljko 
Година: 2013
Публикација: Pedagoške dileme sodobne šole
Издавач: Univerza na Primorskem Pedagoška fakulteta, A. F. M. Krakow university, Donbas State Pedagogical University, Horlivka Institute for Foreign Languages
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-961-6917-02-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 39-52
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/417902
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.