Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Metodološke metateorijske koncepcije pedagoško-didaktičkih teorija i afirmacija akcionih istraživanja
Naziv: Metodološke metateorijske koncepcije pedagoško-didaktičkih teorija i afirmacija akcionih istraživanja
Autori: Maksimović, Jelena  ; Banđur Veljko 
Godina: 2013
Publikacija: Pedagoške dileme sodobne šole
Izdavač: Univerza na Primorskem Pedagoška fakulteta, A. F. M. Krakow university, Donbas State Pedagogical University, Horlivka Institute for Foreign Languages
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-961-6917-02-5 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 39-52
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/417902
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.