Резултати

еНаука >  Резултати >  Modeli, razvoj i psihološke implikacije integrisanog kurikuluma
Назив: Modeli, razvoj i psihološke implikacije integrisanog kurikuluma
Аутори: Sakač, Marija  
Година: 2014
Публикација: Povezivanje nastavnih predmeta i stručno usavršavanje učitelja, tematski zbornik
Издавач: Pedagoški fakultet Sombor
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-086-6095-029-3 ИСБН није валидан Претражи идентификатор
Колација: br. 3 str. 165-175
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430684
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.