Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Modeli, razvoj i psihološke implikacije integrisanog kurikuluma
Naziv: Modeli, razvoj i psihološke implikacije integrisanog kurikuluma
Autori: Sakač, Marija  
Godina: 2014
Publikacija: Povezivanje nastavnih predmeta i stručno usavršavanje učitelja, tematski zbornik
Izdavač: Pedagoški fakultet Sombor
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-086-6095-029-3 ИСБН није валидан Pretraži identifikator
Kolacija: br. 3 str. 165-175
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/430684
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.