Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja
Naziv: Paradigma pozitivnog razvoja: Mogućnost inoviranja praksi inkluzivnog obrazovanja
The Paradigm of Positive Development: the Possibility of Innovative Practices in Inclusive Education
Autori: Polovina, Nada 
Ostala autorstva: Đević, Rajka  ; Gutvajn, Nikoleta  
Godina: 2018
Publikacija: Uvažavanje različitosti u funkciji pozitivnog razvoja dece i mladih
Izdavač: Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Tip rezultata: Poglavlje u monografiji
ISBN: 978-86-7447-140-1 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 17-31
URI: http://www.ipisr.org.rs/Upload/Dokumenta/Strane/Uvazavanje%20razlicitosti%20final.pdf
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/595
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/527119204#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/431697
URL: http://www.ipisr.org.rs/Upload/Dokumenta/Strane/Uvazavanje%20razlicitosti%20final.pdf
Projekat: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca