Резултати
еНаука >
Резултати >
High school students achievement and motivation in mathematics – do gender and gender role identification play a role?

Назив: | High school students achievement and motivation in mathematics – do gender and gender role identification play a role? | Аутори: | Nataša Simić ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2020 | Публикација: | XXVI SCIENTIFIC CONFERENCE EMPIRICAL STUDIES IN PSYCHOLOGY | Издавач: | Institute of Psychology, Belgrade | Тип резултата: | Конференцијски рад | ISBN: | 978-86-6427-163-9![]() ![]() |
Колација: | str. 67 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/435240 | URL: | http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2020/11/KNJIGA-REZIMEA-2020.pdf | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | Мп категорија ће бити приказана накнадно. |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.