Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj programiranog modela nastave na trajnost i kvalitet stečenih znanja kod studenta
Назив: Uticaj programiranog modela nastave na trajnost i kvalitet stečenih znanja kod studenta
Аутори: Stanisavljević, Jelena D.  ; Đurić Dragan  
Година: 2013
Публикација: Pedagogija
ISSN: 0031-3807 Pedagogija Претражи идентификатор
Издавач: Savez pedagoških društava Srbije
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 68 br. 1 str. 61-67
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/437611
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.