Резултати
еНаука >
Резултати >
Uticaj programiranog modela nastave na trajnost i kvalitet stečenih znanja kod studenta
Назив: | Uticaj programiranog modela nastave na trajnost i kvalitet stečenih znanja kod studenta | Аутори: | Stanisavljević, Jelena D. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2013 | Публикација: | Pedagogija | ISSN: | 0031-3807![]() ![]() |
Издавач: | Savez pedagoških društava Srbije | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 68 br. 1 str. 61-67 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/437611 | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 51M51 - Водећи национални часопис категорије M51 |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.