Резултати

еНаука >  Резултати >  Figurativni brojevi kao sredstvo za prezentaciju paradigmi i razvijanje konstruktivnog mišljenja
Назив: Figurativni brojevi kao sredstvo za prezentaciju paradigmi i razvijanje konstruktivnog mišljenja
Аутори: Mihajlov Carević, Miroslava S.  ; Kopanja, Lazar S.  ; Denić, Nebojša M.  
Година: 2016
Публикација: Nacionalna konferencija sa međunarodnim učešćem ITOP17
Издавач: Fakultet tehničkih nauka u Čačku, Čačak
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7776-211-7 Претражи идентификатор
Колација: str. 217-225
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/446703
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
Напомена о доступности: На основу доступних података није могуће утврдити да ли резултат постоји
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.