Резултати

еНаука >  Резултати >  Application of peer strategy in working with children with autistic spectrum disorders in inclusive school context
Назив: Application of peer strategy in working with children with autistic spectrum disorders in inclusive school context
Primena vršnjačkih strategija u radu sa decom sa poremećajem autističkog spektra u inkluzivnom školskom kontekstu
Аутори: Đorđević, Mirjana  ; Glumbić, Nenad  
Година: 2015
Публикација: Beogradska defektološka škola
ISSN: 0354-8759 Beogradska defektološka škola Претражи идентификатор
Издавач: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 1 str. 39-52
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/214051340#izum.si
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/880
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/453259
URL: http://www.belgradeschool.com/12015.html
Пројекат: Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću (RS-179017)
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Creative Commons лиценца